Jun 12

Hutchison Ports presenta SYNERGY, una nova marca per desenvolupar els serveis intermodals al Sud d’Europa

Hutchison Ports, la principal xarxa portuària del món, ha presentat la seva nova marca SYNERGY. Al llarg dels anys, Hutchison Ports s’ha expandit internacionalment, abastant també  activitats de logística i transport.

La nova marca SYNERGY serà responsable del desplegament de serveis  intermodals entre Hutchison Ports BEST a Barcelona i les principals terminals ferroviàries d’Espanya i del Sud d’Europa, oferint una àmplia gamma de solucions logístiques integrades.

El lloc escollit per a la presentació de la nova marca ha estat el Saló Internacional de la Logística i la Manutenció 2018 (SIL2018), que va tenir lloc entre el 5 i 7 de juny a Barcelona. SYNERGY neix per adaptar-se als nous temps, apostant per la innovació i la tecnologia, amb transparència i naturalitat, oferint sempre la millor solució per les necessitats dels clients.

SYNERGY oferirà serveis de connectivitat  port-porta, amb un fort compromís amb el medi ambient i la sostenibilitat.

Aquests serveis estaran impulsats per les operacions de Hutchison Ports BEST, una de les terminals de contenidors més eficients amb una taxa de productivitat de més de 200 moviments per hora i un rendiment mitjà sostingut de més de 40 moviments per hora i per grua, un dels més alts del món.

La instal·lació té un dels sistemes de portes d’entrada/sortida més moderns d’Europa i una de les terminals ferroviàries més grans dins d’una terminal marítima en tot el Mediterrani, amb 8 vies d’ample mixt (ibèric i UIC), connectant diàriament BEST amb diferents destinacions d’Espanya i el Sud de França.