Destí ideal per les teves vacances?
M’agradaria molt visitar Tòquio i Nova York, són dos dels viatges que més ganes tinc de fer. En canvi, si hagués de triar un destí més paradisíac escolliria Cap Verd
M’agradaria molt visitar Tòquio i Nova York, són dos dels viatges que més ganes tinc de fer. En canvi, si hagués de triar un destí més paradisíac escolliria Cap Verd
BEST per a mi ha estat un repte tant a nivell personal com professional. Em van oferir la possibilitat de formar part d’aquest equip humà ja fa molts anys 21 per ser exactes), i no ho vaig dubtar ni un segon. Quan se’m va assignar el departament de clients, tenia les meves reticències, però com es sol dir… “mai és tard si la dita és bona”. Per a molts, no tindrà sentit, però el que més m’agrada és el número “3”: un repte que semblava impossible, una fita inassolible, però amb la perseverança, treball i constància, tot es pot aconseguir. La relació amb els clients és quelcom que avui en dia, no canviaria per cap altre departament, i sobretot, la relació amb els meus companys.
L’equip humà. La veritat és que tinc molt bons companys al voltant, sabem treballar en equip i superar les adversitats que van apareixent; a més el bon ambient sempre fa que el dia a dia sigui més amè.
El factor humà dels companys i el que considero el factor tecnològic de la terminal.
La manera de treballar que tenim a operativa, on el desafiament és constant. Les incidències s’han de solucionar al moment i la veritat és que aquest relatiu “estres” diari, fa que el treball sigui molt actiu i atractiu per al dia a dia.
El dia que vaig tenir l’oportunitat d’entrar a la terminal i veure més de prop el seu funcionament. Em va semblar un lloc enorme i molt ben coordinat. El millor moment va ser quan vaig pujar a la grua. Va ser un dia diferent que sortia completament de la meva rutina diària.
La idea de treballar en una terminal puntera i sentir-me partícip del projecte. Veure que el progres és constant i cóm això és reflecteix en el resultats que s’obtenen. He conegut gent d’altres terminals del grup i sé que BEST es un referent, òbviament que això és molt satisfactori.
Tenir el privilegi de poder treballar i formar part d’una companyia com BEST i poder compartir la meva vida laboral amb un equip fantàstic, tant humà com professional.
Hi ha moltes coses satisfactòries en el meu treball, des que tot surti bé (encara que s’hagin presentat imprevists) fins al fet que els meus caps, sabent que em dec al meu treball, sempre tenen paraules d’alè per seguir transmetent-me la confiança, tranquil•litat, responsabilitat que jo crec que proporciono, lo “guerrera” que arribo a ser i espero seguir sent-ho per molts anys.
Per a mi, acabar la feina ben feta i amb la certesa que ho has fet de la millor manera que saps, és una de les coses més satisfactòries.
Principalment els meus companys. És agradable poder treballar en un bon ambient i amb bon humor. Valoro molt el fet d’estar (encara que estiguem de feina fins al coll), fent bromes i amb un somriure a la cara.
Avui en dia, Nicky Jam. Fa poc vaig anar un concert i ara Balbín al maig. Bé, això és amb la meva filla de 14 anys. Jo Rock, sempre rock, conduint i a volum brutal. El meu Akrapovich també sona molt bé.
A manteniment el dia a dia sol ser bastant mogut; atenem l’emissora de radio amb totes les incidències diàries que es produeixen, treballem amb proveïdors i empreses externes per gestionar tot el necessari per al manteniment de la maquinaria i les instal•lacions, i a més gestionem tot el manteniment preventiu amb el nostre personal per tal de tenir la maquinaria el més “en forma” possible.
A més a més del bon ambient que es respira, és un plaer treballar en una empresa amb tanta ambició i projecció. En una època en que la economia no es troba en el seu millor moment, BEST no ha deixat de créixer i apuntar cap amunt.
Aconseguir que la maquinaria estigui en perfecte estat, comptar amb el recolzament dels companys i la confiança dels càrrecs superiors.
No hi ha cap dia igual, i això m’agrada. Em quedo amb el fet que cada cop que haig d’analitzar quelcom relacionat amb el tren recordo que sóc besnéta, néta i neboda de ferroviaris i que el meu poble es l’únic de Terol que apareix a les estadístiques de tràfic ferroviari de mercaderies del Ministeri de Foment.
Encara que sóc bastant melòman i de gustos eclèctics en qüestions musicals em centro en el rock. Alguns dels meus preferits son: The Black Crowes i Pearl Jam en el pla internacional i, a nivell local: Sol Lagarto o Garage Jack tristament dissolts els últims anys.
El dia que vaig veure arribar les primeres grues en aquells vaixells que venien de tant lluny, cosa que un pot veure pocs cops a la vida, les imatges parlaven per sí soles. Pensar que el seu destí era la Terminal i que, així, donaríem un gran pas en l’evolució de BEST, tant a nivell de productivitat i tecnologia com en el de veure la nostra gran flota de gegants automàtics apilant contenidors.
La pel·lícula “En búsqueda de la felicidad ”; basada en un fet real sobre la constància i la lluita a la vida davant les adversitats. Llibre preferit “Hombres Buenos” de Pérez Reverte sobre uns acadèmics que buscant la saviesa van afrontant reptes als inicis de la il•lustració francesa.
Una de les coses que més m’agrada de treballar a BEST és poder solucionar els problemes que sorgeixin cada dia junt amb els meus companys.
M’agrada molt el cinema en general, però si hagués d’escollir, em quedaria amb Diamante de Sangre, Ciudad de Dios, Pulp Fiction, o Un ciudadano ejemplar. Pel que fa a llibres, no sóc gaire de llegir, però m’agraden molt les novel·les romàntiques.
Entre la multitud d’aspectes a destacar, em quedaria amb els coneixements tecnològics que he pogut assolir i l’evolució professional que he experimentat, que en gran part ha estat gracies als meus companys.
Qualsevol dia que el sistema funcioni ràpid i sense interrupcions. Tot i que em quedo amb el dia de la inauguració de la nova terminal, per ser un dia especial.
L’ambient i el dia a dia amb els meus companys, i el fet de complir amb els objectius marcats gracies al bon equip que tenim son el que considero més satisfactori.
Hi ha varies coses: el fet de treballar a un multinacional, el poder practicar idiomes en el dia a dia, i sobretot, els companys, ja que considero que són un factor molt important. El venir a treballar amb un somriure cada dia no és tan sols producte de fer el que t’agrada, sino també de treballar amb gent fantàstica.
Intens. Després de 15 anys n’he tingut moltes, una de les més curioses és veure un contenidor de 20 tones a l’aigua i no enfonsar-se. Una altre seria la jubilació d’en Martos, de com va dissimular que no sabia res.
El projecte, la gent i que gaudeixo fent el que faig. És un luxe la combinació de repte professional, projecte emblemàtic, bon equip i ganes d’aconseguir els objectius que he trobat aquí.
Els dies de feina son imprevisibles depenent dels vaixells que estiguin descarregant i els camions que es trobin a la terminal. Segons la demanda de feines a realitzar dins del grup de treball del que formo part, ens anem repartint les tasques correctives o preventives per al bon funcionament de la maquinaria de la terminal.
Com a anècdota, és una parella de Falcons que han fet el niu a les grues que descarreguen els vaixells.
HUTCHISON PORTS COMMITS TO SETTING SCIENCE-BASED TARGETS TO REACH NET-ZERO BY 2050
Hutchison Ports is officially committed to setting both near-term and net-zero targets in line with the Science Based Targets initiative’s (SBTi) net-zero standard. We aim to set ambitious emissions reduction targets in line with the latest climate science according to SBTi and reach net-zero greenhouse gas (GHG) emissions by 2050.
Recognising the risks and opportunities associated with climate change, Hutchison Ports is committed to developing a decarbonisation strategy across the Group. A net-zero strategic roadmap has been developed which takes into account the past emissions pattern, future plan on electrification of fleet, adoption of renewable energy and alternative fuel.
Through this commitment, Hutchison Ports also becomes part of the Business Ambition for 1.5°C and Race to Zero campaigns.
Click here to know more about SBTi.