BEST és conscient de la responsabilitat en la seguretat de les seves instal·lacions. Per aquest motiu treballa amb el compromís d’aconseguir els màxims estàndards d’eficàcia en la Gestió de la Prevenció de Riscos Laborals, en favor dels seus treballadors, col·laboradors, clients, institucions i societat en general.
BEST disposa d’un Departament de Prevenció de Riscos Laborals que juntament amb PREVESTIBA (servei de Prevenció Mancomunat) i amb MAZ (Vigilància de la Salut) donen cobertura a totes les especialitats preventives.
El sistema de gestió de Prevenció de Riscos laborals de BEST basa la seva eficàcia en els processos de millora continua. A BEST la millora continua es treballa mitjançant la definició d’objectius, el seguiment continu de la planificació preventiva, la realització d’auditories internes i externes, i finalment per la participació activa tant de la direcció de l’empresa com dels treballadors.
Des de 2013 BEST té certificada la seva Gestió interna de prevenció de riscos laborals, a l’inici conforme a la norma OHSAS 18001:2007 de seguretat i salut en el treball i posteriorment conforme a la ISO45001, certificat emès per l’entitat BUREAU VERITAS. Aquesta certificació avala el compromís de l’empresa amb la prevenció de riscos laborals.